Wednesday, October 31, 2012

:. Deko-Deko : Orkid Di Meja Makan .:

Wah. Bajet diriku Eric Leong pulak nak buat segmen deko-deko.
 
Hari ni aku nak kongsi transformasi yang aku dah buat pada sang orkid yang aku beli di Kaison. Kaison ni kedai feveret aku dan Encik Bebe. Lain kali aku buat entry pasal Kaison ek.
 
Orkid yang aku beli ni bunganya cantik tapi pasunya pulak macam tak sesuai nak dijadikan hiasan di meja makan. Tapi sesuai le dengan harganya. Jadi kena le guna kreativiti untuk mengubah wajah gitu.
 
Inilah rupa orkid yang yang menjadi sebutan di atas

Bahan-bahan untuk proses transformasi. Pasu jernih dan
batu batuan yang separa jernih

Apakah rupanya selepas bertukar wajah?
 
*
 
*
 
*
 
*
 
*
 
*
 
*
 
*
 
*
 
*
 
*
 
*
 
*
 
*
 
*
 
V
 
Suprise! Cantek tak?

Nampak macam mahal tak? Percaya tak kosnya kurang dari RM50?
 
Silalah percaya. Membeli belah di Kaison dijamin sangat menggembirakan diri dan wang anda. Dan aku juga sangat gembira sebab meja makan aku dah berseri dah sekarang ni. Baru berselera nak makan. Eh. Takde orkid pun tetap je berselera makan. Haha.
 
Itu aje. Berjumpa lagi di segmen lain. Okbai!
 

2 comments:

Bebelan balas anda :